35. MOLT PER DESCOBRIR

 

Vaig creure conèixer un home meravellós a través d’internet. Era atent, guapo i sempre estava disposat a treure’m un somriure més enllà de la monòtona vida de parella que estava acabant fins amb la meva il·lusió de viure.  No volia de cap manera tenir una doble vida i enganyar al meu marit fent-li creure que tot estava bé en el nostre matrimoni quan certament ja feia temps que feia aigües per estribord i per babord. Finalment, em vaig armar de valor i li vaig contar la realitat dura dels meus pensaments en respecte al nostre matrimoni.

 

-Sóc conscient que et farà mal el que t’he de dir, però això no funciona...

-Què no funciona, la rentadora?

-No capsigrany, el nostre matrimoni.

-Ah, ja... Això també ho sé jo, que no sóc babau...

-He conegut un home...  Ho sento, però ell em fa molt feliç.

-Bé, no passa res, de fet jo estava buscant el moment per donar-te una notícia, però ja que has començat tu... Jo també he conegut una dona a la xarxa que em fa més feliç que tu.

-Caram Andreu! Ja m’ho hauries pogut dir abans...

-I tu a mi Paulina, no et fot!  I ja l’has vist en persona?

-No, però aviat quedarem i tot pinta que serà un dia únic i meravellós. És un home tan encisador i romàntic. Estic il·lusionada com una nena de quinze anys... Tinc papallones...

-Calla calla no et passis ara de cursi... Bé, sembla que els dos ho tenim clar, molta sort amb el teu nuviatge.

-Gràcies, el mateix et dic.

 

Finalment va arribar el dia tan desitjat de veure en persona el meu AMIC amb majúscules. Realment només puc dir que va ser un dia irrepetible i d’aquells que marquen un abans i un després en la vida de les persones. Vam quedar en un cèntric bar del poble. Vaig arribar abans de l’hora i el que em vaig trobar em va deixar astorada.

 

-Però Andreu, què fots aquí? Marxa collons que he quedat amb el meu estimat. Ho espatllaràs tot!

-Ep, què dius Paulina? Però si jo també he quedat aquí amb la meva nova amiga especial.

-Ah sí? I a quina hora? Jo a les deu...

-Doncs jo també... No pot ser! No seràs el Joan Milhomes?

-I tant! Ha ha ha! I tu la Rita Tocaelquenosona?

-La mateixa! Ha ha ha! Estic al·lucinant...

-Doncs jo més... Demanem un cafè mentre ens acabem de conèixer?

-D’acord! Ha ha ha! El dia d’avui pot marcar l’inici d’alguna cosa especial...

-Un inici més especial que aquest és difícil! Tenim molt per descobrir encara l’un de l’altre, sembla ser. Ha ha ha!




 Josep Maria Palaus Planes (2022)


JMP a AMAZON


Comentarios